donderdag 5 augustus 2010

Brievenbusvondst (2)

Een tijdje geleden deed Mevrouwtje Gekruid een give away in verband met het mysterie rond haar gordijnen. Ze had een fout gemaakt bij de confectie ervan en iedereen kon op basis van de foto's raden wat de fout was. Niemand raadde wat er precies was fout gelopen dus trok Mevrouwtje Gekruid een winnaar uit al diegenen die een reactie plaatsten.
Ik kwam als winnaar uit de bus.
Deze morgen vond ik volgend pakketje in de bus:

Het bevat volgende cadeautjes:
  1. een van de eerste fimo-creaties van mevrouwtje gekruid (halsketting). Grote spruit liep er al direct mee rond;
  2. een geurig kruidenpakketje;
  3. iets rond waarvan ik eerst niet wist wat het was tot ik het bijgevoegde kaartje las:

Je moet de touwtjes toebinden en dan krijg je een broodmandje. Ik zal het zondag alvast uitproberen met de pistoleetjes van bij de bakker. Ze zullen nog zo goed smaken....

Heel erg bedankt, mevrouwtje gekruid !!!

1 opmerking:

  1. Heel graag gedaan! En wat leuk is, je hebt een betere knooptechniek gevonden dan ik! Ik knoopte alle touwtjes samen, maar dat werd zo'n dikke pak. En het ziet er eigenlijk wel leuker uit op jouw manier!

    BeantwoordenVerwijderen