dinsdag 30 november 2010

Aan alle mooie liedjes komt een eind....

Deze week is het mijn laatste week dat ik halftijds werk!!
In de praktijk werk ik al vanaf begin november 4/5de maar ik heb het nog een beetje opgevuld met verlof zodat ik nog verschillende dagen in de week kon thuis zijn.

Aan de creatieve liedjes komt wel geen eind maar er zal wel iets minder tijd voor zijn.
Op het werk zijn er echter ook nieuwe uitdagingen bijgekomen zodat de overgang naar 4/5de werken wel zal meevallen.
Ik had nooit gedacht dat halftijds werken mij zo goed zou bevallen. Tot begin dit jaar heb ik altijd fulltime gewerkt, ongeveer 13 jaar lang maar door begin dit jaar goed ziek te zijn en wekenlang aan mijn bed gekluisterd te zijn (ziekenhuis en thuis) begon ik mij te realiseren dat het leven meer is dan werken. Ik miste tijd voor mezelf en voor mijn kinderen. Ik ben heel blij dat ik toen de beslissing genomen heb om minder te gaan werken!!

In welk regime ik volgend jaar ga werken, dat zie ik dan wel weer.
Hopelijk kan ik uit mijn werk ook zoveel voldoening halen als uit allerlei creatieve bezigheden.

1 opmerking:

  1. Ik denk dat je toen geen betere beslissing kon nemen, nu je terug naar 4/5 gaat wens ik je veel werkplezier. Ik werk 4/5 maar worstel wel eens met wel of niet 3/5 te werken, eens mens leeft immers maar één keer.

    BeantwoordenVerwijderen