maandag 21 juni 2010

Buit

Zondag natuurlijk naar Petit Bazaar geweest...
Ik vond het fantastisch: ruim, veel standjes en veel parkeermogelijkheid. Juist de kinderhoek vond ik een beetje tegenvallen. Het grimestandje viel wel in de smaak bij kleine spruit.


De buit bestond uit een stukje appelstof. De appelstof die ik recent won bij Rood met witte stipjes was net iets te weinig om hetgene te maken dat ik in gedachten heb. Verder nog een stofje met bambietjes en met poesjes van bij Vermiljoen. Ik kocht daar ook nog een patroontje van Oliver + S. De appelbroche komt van bij Something strange









Het zwart gebloemde stofje komt van bij Koekepeertje net als de 2 kaartjes. Bij Geraldine en Claudine vond grote spruit deze mooie oorbelletjes (Ik kocht ze op voorwaarde dat mama ze ook eens mocht aandoen).

Geen opmerkingen:

Een reactie posten