zondag 1 juni 2014

In vuur en vlam...

Eindelijk is het er nog eens van gekomen om te bloggen....
Ik maakte voor kleine spruit nog een turnpakje! Als patroon tekende ik gewoon een ander pakje over.
De zwarte lycra en het gouden stofje kocht ik een hele tijd geleden in de Roze strik/ Au plusbas in Ledeberg. Mijn hubbie tekende het patroon van de vlammen en ik voerde het geheel uit.


Kleine spruit was heel blij en heeft zich er op de trampoline en op de training al goed in uitgeleefd.


Het patroon van het bijpassende broekje tekende ik ook over van een ander broekje.


En natuurlijk moest er ook een bijpassende haarrekker bij.....


Zo'n turnpakje is eigenlijk goed te doen. Ik ben dan ook super blij met het resultaat en zal er beslist nog wel een paar maken. Met 6,5 uur turnen in de week heb je namelijk nooit genoeg turnpakjes.

Misschien maak ik bij het volgende turnpakje een tutorial....

7 opmerkingen:

  1. mooi! Wist niet dat je dat makkelijke zelf kon doen. Had ik het geweten, dan spaarden we hier allen 75 euro uit voor een verplichte duur pakje dat mijn dochter 1,5 uurtje per week draagt

    BeantwoordenVerwijderen
  2. O, ook ik wist niet dat je zo gemakkelijk met lycra kon werken. Maar hoe doe je dat dan voor de rekbare beenopeningen ? Ik kijk al uit naar je tutorial.
    'n vrolijk groetje,
    sneksniltje

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik gebruikte smalle rekkers aan de hals- en beenopeningen zodat alles mooi aansluit en mee rekt.

      Verwijderen
  3. Supergeslaagd! En doe eens de groetjes aan je hubbie :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hoi
    wat een gaaf turnpakje heb je gemaakt.
    het staat je dochter ook heel leuk.
    mvg manuela

    BeantwoordenVerwijderen