dinsdag 8 november 2011

Gehaakt knuffeltje

Vandaag ging ik op bezoek bij collega Tine die bevallen is van een dochtertje, Lore.
Als klein kraamcadeautje (ik ben nog bezig aan het echte) nam ik een gehaakt knuffeltje mee.






Een patroontje vond ik hier. Ik liet wel de armpjes achterwege en in plaats van pareltjes voor de oogjes, heb ik er oogjes met draad op geborduurd. Toch iets veiliger zonder parels.

De oortjes en beentjes passen ideaal in babyhandjes. Lore is nog maar een weekje oud en dus net nog een beetje te klein voor gericht grijpwerk. Maar ik hoop dat ze er binnen een paar maand veel plezier zal aan beleven.

1 opmerking:

  1. Dank je wel, Mie Flavie, voor het leuke knuffeltje! Momenteel laat de coordinatie nog te wensen over, maar het zal niet lang duren voor ze de oortjes en beentjes in het rond zal zwieren. En je bent nog bezig aan een ander cadeautje?! We zijn echt verwend!!
    Merci!
    Tine

    BeantwoordenVerwijderen