dinsdag 8 maart 2011

Dag van de vrouw

Vandaag is het dag van de vrouw en dan mogen we onszelf al eens verwennen, hé!
Grote spruit en ik lieten onze rug, hals en gezicht masseren en sloten af met een deugddoende gelaatsverzorging. Daarna trakteerden we ons op een heerlijke pizza.

Op een dag als vandaag merk ik pas goed hoe snel ze groot wordt. Ik weet het, het is een cliché, maar het gaat ECHT te snel. Vorige week heeft ze een halve week mijn fiets ingepikt, de hare is veel te klein...
We zijn dan maar tot een compromis gekomen, zij krijgt mijn fiets (nog een vrij nieuwe) en ik koop mij een nieuwe. In plaats van een fiets als het klassieke lentefeestcadeau, krijgt ze dan iets anders. Volgend jaar gaat ze met de fiets naar het middelbaar en dan zien die fietsen toch veel af.
Goed compromis toch!
Hubbie, een echte fietsfanaat, is vandaag naar de fietsenwinkel geweest en ik ben er zeker van dat hij een goede fiets zal voorstellen. Ik ben benieuwd...

1 opmerking:

  1. Dat je haar niet met een nieuwe fiets naar het middelbaar laat is een verstandige beslissing, manlief krijgt het soms op zijn heupen van de herstellingen die hij moet doen. De jongste is in september naar het middelbaar vertrokken, een hele stap en er gebeurt heel veel dat jaar, puberen en inderdaad veel te snel groot worden maar ook wel leuk om te zien hoe ze hun eigen weg zoeken en het blijven onze schatjes, altijd ;o)

    BeantwoordenVerwijderen